Thursday, September 25, 2008

Lighting Barcelona

Lamp in my living room
Athens January 2008

11 comments:

Hfaistiwnas said...

Αν και δεν έχω πάει ποτέ..
ωραία φαίνεται.. ωραία λάμπα βασικά..

brainwaves said...

και οι σκιές είναι...;

...αποκάλυψη;!

tovenito said...

μόνο φωτιστικό έχει το living room? δεν έχει και καμία φάτσα να φωτίζεται δίπλα του; γκούχου γκούχου..

υγ. είπαμε είμαι απαιτητικό μόντελο. θέλω πληροφορίες!!!
θα πληρωθώ;λολ

Spacie said...

υπέροχη πόλη hfaistiwna, ανυπέρβλητη :)

tovie!
θα το κάνεις για την τέχνη, για τις μεγάλες ιδέες.. που δεν μπορούνε να μολυνθούνε με την επιβολή τιμής!

infos: θα είναι portraits, φατσούλες θέλω

One of the people said...

A lamp, or a city in your living room. Οι διαφορετικές όψεις του ίδιου πράγματος είναι το θέμα στις ανθρώπινες σχέσεις. Δικά μου καμμένα. Barcelona is must.

HaLiaS said...

βαρκελωνικό φωτιστικό...κι αυτό θα γίνει must μετά τη συγκεκριμένη δημοσίευση.
αν και δεν έχω πάει επίσης ωστόσο είναι αληθεια πως είναι μαγική πόλη

υ.γ.:κρίμα.... κρίμα.... κρίμα...
και δεν έχω φωτογένεια...
ωστόσο για χάρη της τέχνης και για να βοηθήσουμε έναν φίλο, συνοδοιπόρο και νέο-ανερχόμενο φωτογράφο κάτι θα κάνουμε :)))...
εν ανάγκη και μια πλαστική στον φουστάνο να στρώσει το hali μας!

brainwaves said...

χμ.. ok.. μάλλον δεν ήμουν αρκετά παρατηρητικός last time :pp

Spacie said...

αχ μπαρθελώνα
λοιπόν σήμερα θα βάλω φώτο απο'κεί

χάλια δεν ψάχνω "μοντέλα" just ordinary people :)
i'm sure u'll do fine

Spacie said...

brains απ'την άλλη μεριά η λάμπα έχει και την sagrada familia
αλλά αυτό θα παραήτανε out there

tovenito said...

με την προυπόθεση ότι θα συμμετέχεις κι εσύ στο πλάνο! :-P

Spacie said...

έχω συμμετάσχει πολύ στο besame tovie

σ'αυτό λέω να μείνω πίσω απ'τον φακό
αλλά θα δείξει στην πορεία